Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł! Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.

„Fiolet” wciąż walczy… (foto)

Jedni cieszą się z sukcesywnego przemalowywania autobusów w żółto-czarny schemat MKS, inni narzekają na dopasowanie barw. Jeszcze inni narzekają na monotonię, a kolejni na przeciętność wykorzystania po raz kolejny poziomych pasów. Inni znowu chwalą nasze malowanie za dodane świeżości starszym pojazdom przez malowanie „uśmieszku” z przodu. A tymczasem…

Okres po zdjęciu reklamy jest najlepszym okresem, ponieważ często można w barwach spółki zobaczyć autobus, który przez długi okres był przyozdobiony reklamą. W tym przypadku na tapetę weźmiemy autobus Jelcz 120M o numerze bocznym #401, który przez ostatnie 6 lat woził nieprzerwanie reklamę sklepu budowlanego Mat-Bud przy ul. 3 Maja. Umowa na reklamę się skończyła, a zanim zdążono nakleić następną jej odsłonę, wóz pojawił się na mieście w barwach, które skrywał tyle lat pod nią. A jakie to barwy? Żółto-czarne? Miętowo-zielone? Zobaczcie sami! 🙂

MAN NM223 #425 w skarżyskich barwach. Fot. Paweł Kowalski
MAN NM223 #425 w skarżyskich barwach. Fot. Paweł Kowalski
Poprzednie barwy MKS, biało-fioletowe, jak widać nie mogą dać osobie zapomnieć i cały czas walczą o przetrwanie wśród żółci i czerni. 🙂

4 komentarze '„Fiolet” wciąż walczy… (foto)'

  1. Paweł_K napisał/a:

    Autobus NIE będzie malowany. Dostanie kolejną odsłonę reklamy Mat-Budu.

    1
    0
    • Szymon napisał/a:

      To nawet fajnie bo pod tymi reklamami lakier tak bardzo się nie niszczy i kiedyś wciąż będzie można zobaczyć jak wóz był pomalowany, gdy był nowy 🙂

      1
      0
      • Pawel_K napisał/a:

        Po skończeniu się umowy na reklamę wóz pewnie prędzej pójdzie na żyletki niż na miasto. 🙂

        0
        0
  2. xtc napisał/a:

    Temat malowania jest dla mnie oczywisty.

    Nie ma możliwości odstępstw od ogólnie przyjętego wzoru.

    Chodzi o pozytywny wizerunek miasta, o wizerunku przewoźnika nie wspominam.

    1
    0

Skomentuj

Twój adres e-mail nie będzie widoczny. Pola oznaczone * są obowiązkowe.

*

*